Afyonkarahisar’ın İhsaniye ilçesine bağlı Yaylabağı beldesinde belediye hizmet filosu yeni bir araçla daha güçlendirildi.
Vatandaşlara daha kaliteli ve konforlu ulaşım hizmeti sunmak amacıyla belediye tarafından filoya kazandırılan yeni otobüs için kurban kesim programı düzenlendi.
Yaylabağı Belediye Başkanı Niyazi Akgedik’in ev sahipliğinde gerçekleştirilen programa belediye meclis üyeleri, mahalle muhtarı ve çok sayıda vatandaş katıldı. Yeni otobüsün hizmete alınması dolayısıyla düzenlenen törende kurban kesilerek dualar edildi.
“Kasabamızın İhtiyaçlarına Yatırım Yapmaya Devam Edeceğiz”
Programda konuşan Yaylabağı Belediye Başkanı Niyazi Akgedik, belde halkına daha modern ve konforlu ulaşım imkânı sunmak için çalışmalarını sürdürdüklerini belirterek, hizmet odaklı belediyecilik anlayışıyla yatırımların devam edeceğini ifade etti.
Akgedik, “Hemşehrilerimize daha kaliteli ve konforlu ulaşım hizmeti sunmak amacıyla çalışmalarımızı aralıksız sürdürüyoruz. Kasabamızın ihtiyaçlarına yönelik yatırımlarımıza yenilerini eklemeye devam edeceğiz. Yeni otobüsümüzün Yaylabağı’mıza hayırlı ve uğurlu olmasını diliyorum” dedi.
Yaylabağı’nda Hizmet Seferberliği Sürüyor
Son dönemde gerçekleştirdiği yatırımlarla dikkat çeken Yaylabağı Belediyesi, ulaşım alanındaki bu yeni hamlesiyle hizmet kapasitesini artırırken, vatandaşların günlük yaşamını kolaylaştıracak projeleri hayata geçirmeyi sürdürüyor.
Yeni otobüsün önümüzdeki günlerde aktif olarak hizmet vermeye başlamasıyla birlikte, belde sakinlerinin ulaşımda daha güvenli ve rahat bir hizmet alması hedefleniyor.




