Afyonkarahisar Sebze ve Meyveciler Odası Yönetimi, Belediye Başkanı Burcu Köksal’ı makamında ziyaret ederek pazar esnafının ve vatandaşların talep ve beklentilerini iletti.

Gerçekleştirilen görüşmenin ardından yapılan açıklamada, hizmet odaklı belediyecilik anlayışına vurgu yapılarak Başkan Köksal’a teşekkür edildi.

Esnafın Talepleri Başkan Köksal’a Aktarıldı

Ziyarette pazar esnafının yaşadığı sorunlar, beklentiler ve çözüm önerileri ele alındı. Oda yönetimi, Başkan Burcu Köksal’ın görüş ve talepleri dikkatle dinlediğini, ilgili konularla ilgili notlar alarak gerekli birimlere talimat verdiğini belirtti.

'Bir Bilenle Bilge Nesil' Kitap Okuma ve Kompozisyon Yarışması
'Bir Bilenle Bilge Nesil' Kitap Okuma ve Kompozisyon Yarışması
İçeriği Görüntüle

Açıklamada, belediye yönetiminin esnafın sorunlarına duyarlı yaklaşımının memnuniyetle karşılandığı ifade edildi.

“Afyonkarahisar Sevdası Her Şeyin Önünde”

Sebze ve Meyveciler Odası tarafından yapılan değerlendirmede, Burcu Köksal’ın göreve geldiği günden bu yana siyasi ayrım gözetmeden şehrin menfaatleri doğrultusunda çalıştığı vurgulandı.

Açıklamada, “Sayın Burcu Köksal’ın en önemli özelliğinin Afyonkarahisar’a duyduğu sevda ve vatandaşların sorunlarına gösterdiği hassasiyet olduğuna bir kez daha şahit olduk” ifadelerine yer verildi.

“Kişileri Siyasi Kimlikleriyle Değil, Hizmetleriyle Değerlendiriyoruz”

Oda yönetimi, günümüzde bazı değerlendirmelerin siyasi konjonktüre göre şekillendiğini belirterek, hizmet üretmenin ve samimiyetin esas alınması gerektiğine dikkat çekti.

Yapılan açıklamada şu görüşlere yer verildi:

“Dün iyi dediklerine bugün kötü, dün kötü dediklerine bugün iyi diyenlerin olduğu bir ortamda; bizler kişileri siyasi kimliklerine göre değil, ortaya koydukları hizmetlere, samimiyetlerine ve şehrimize kattıkları değerlere göre değerlendiriyoruz.”

“Ortak Sevdamız Afyonkarahisar”

Afyonkarahisar Sebze ve Meyveciler Odası, esnafın ve vatandaşların yararına olacak her çalışmanın yanında olmaya devam edeceklerini belirterek, ortak hedeflerinin daha güçlü ve yaşanabilir bir şehir oluşturmak olduğunu ifade etti.

Açıklamanın sonunda Başkan Burcu Köksal’a nazik ev sahipliği ve hizmet anlayışı dolayısıyla teşekkür edilerek çalışmalarında başarı dileklerinde bulunuldu.