Afyonkarahisar Valisi Dr. Naci Aktaş, Emirdağ programı kapsamında Emirdağ Belediyesi’ni ziyaret etti.
Belediye hizmet binası önünde; Belediye Başkanı Serkan Koyuncu, AK Parti İlçe Başkanı Emrah Mola, ilçe protokolü ve belediye birim müdürleri tarafından karşılanan Vali Aktaş, daha sonra başkanlık makamına geçti.
Gerçekleştirilen ziyarette, Başkan Koyuncu tarafından Vali Aktaş’a ilçede yürütülen belediye hizmetleri, devam eden yatırımlar, altyapı ve üstyapı çalışmaları ile Emirdağ’ın geleceğine yön verecek vizyon projeler hakkında kapsamlı bir sunum yapıldı.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Belediye Başkanı Koyuncu, Vali Aktaş’a nazik ziyaretleri ve Emirdağ’a gösterdiği yakın ilgi dolayısıyla teşekkür etti.




