Emirdağ’da görev sürelerini tamamlayarak farklı il ve ilçelere atanan hakim ve savcılar için veda yemeği düzenlendi.
Programa katılan Emirdağ Belediye Başkanı Serkan Koyuncu, ilçeye hizmet eden yargı mensuplarına teşekkür ederek yeni görev yerlerinde başarılar diledi.
Adalet Hizmetine Emek Veren İsimler Uğurlandı
Emirdağ’da görev yaptıkları süre boyunca adaletin tesisi için görev yapan hakim ve savcılar, düzenlenen veda programında meslektaşları ve ilçe protokolüyle bir araya geldi.
Samimi bir atmosferde gerçekleşen programda, görev yerleri değişen yargı mensuplarının ilçeye sunduğu hizmetler ve katkılar hatırlatıldı.
Başkan Koyuncu’dan Teşekkür Mesajı
Programa katılan Emirdağ Belediye Başkanı Serkan Koyuncu, görev süreleri boyunca hukukun üstünlüğü ve adaletin sağlanması adına özveriyle çalışan hakim ve savcılara teşekkür etti.
Koyuncu yaptığı değerlendirmede, “İlçemizde görev sürelerini tamamlayarak farklı il ve ilçelere tayin olan hakim ve savcılarımız onuruna düzenlenen veda yemeğine katıldık. Görev süreleri boyunca adaletin sağlanması adına özveriyle çalışan kıymetli yargı mensuplarımıza şahsım ve ilçem adına şükranlarımı sunuyor, yeni görev yerlerinde muvaffakiyetler diliyorum” ifadelerini kullandı.
Yeni Görev Yerlerinde Başarı Dileği
Programda konuşan katılımcılar da ilçede görev yaptıkları süre boyunca gösterdikleri hizmetlerden dolayı hakim ve savcılara teşekkür ederek, yeni görev yerlerinde başarı ve kolaylık temennisinde bulundu.
Veda yemeği, günün anısına çekilen hatıra fotoğraflarıyla sona erdi.




